Finally Starting a Family?

  Ganger 431,676

Tj Hunt

Måned siden

You can subscribe to my channel for new videos, builds of my Ferrari 458, BRZ, Supra, RX-7, 2JZ 350z, vlogs and everything else that I record and share with you.
►Hunt&Co www.thehuntandcompany.com
►Best place to buy car parts throtl.com/?ref=7ldHB0K-jsY5c
► Use “tjhunt” and save 15% off everything at mvmt.cc/tjhunt
►Meguiar’s Store: meguiars.us/cOS50m
►Follow my Twitch www.twitch.tv/tjhuntofficial
TJ-Hunt-2138...
►Follow me on Instagram @tjhunt_
►Follow me on Twitter @tjhunt_
SEND ME STUFF HERE:
14781 Pomerado Rd. #115
Poway, CA
92064

Kommentarer
Swift Imports
Swift Imports Måned siden
Best part about sitting here on the toilet with food poisoning is when tj drops a vid 🥲😂😂🔥
Jervon Moore
Jervon Moore 13 dager siden
I watched your whole video
Rydnorth
Rydnorth 26 dager siden
Damn feel better haha
David Telllez
David Telllez Måned siden
@Swift Imports bro put Tapatio sauce to chili lime Ramen noodles 🍜 💯
David Telllez
David Telllez Måned siden
🤣🤣🤣🤣🤣I'm in toilet right now🤑
Vincent94C
Vincent94C Måned siden
Same here wtf this comment I juste shit a weeks of shit in 5 seconds 😂
Antwon Alvarez
Antwon Alvarez 18 timer siden
I’m 22 with 3 kids
BIG SLIM
BIG SLIM 3 dager siden
Tj dont know that dogs have night vision🤣
R A Z Y
R A Z Y 6 dager siden
that family thing.. so relatable, Its freaky then you watch them grow and you just feel like... yeah..
hendrik jan
hendrik jan 14 dager siden
kona is such a funny dog
Adrian Lopez
Adrian Lopez 22 dager siden
That's true your never to young to have kids bro
B Martin
B Martin 25 dager siden
I had my first and only child at 25, the subsequent step children with my older second wife a couple years later, now I’m 45, I no longer have child support and married to second wife who’s kids I helped raise as best we could the last 16 years. They turned out to be amazing self sufficient hard workers. Now that I have grown kids/step kids, and step grandkids which mean the world (and more) to me. The grandkids are the reason I keep moving forward, the fact is have them sooner so you can enjoy a full life as a 40-50 yo grandparent that can be young at heart and nimble/healthy enough to run after the grandkids. I have no regrets considering my beautiful wife and I have a six figure+ income and can enjoy it with the kids and grandkids. NO REGRETS! Anyway, the younger you start having kids, the more enjoyable your mid 40’s will be as long as you are still healthy and young at heart and can enjoy the young children that are our future. #dontwaittohavekids.
Rydnorth
Rydnorth 26 dager siden
I love following every new chapter in your life bro! It’s so sick!
Angry Chinese grampa
Angry Chinese grampa 27 dager siden
MARRY HER ALREADY STOP WASTING TIME .
Mike Shelton
Mike Shelton 27 dager siden
Dude wait until 30 years old have kids just have fun and see where you will be
brian baray
brian baray 27 dager siden
yessssssssssssiirrrrrrrrrrr
Jamesy YzTwoStrokeMx
Jamesy YzTwoStrokeMx 28 dager siden
I can totally relate, I’m 27 and still feel too young
Wanna Be Car Girl
Wanna Be Car Girl 27 dager siden
yup
K J
K J 29 dager siden
Having a kid before 30 is usually for ppl who are newbs at life. How are you going to travel/see the world with kids. Enjoy a night in myokonos... while a baby is crying in the background?
Sam
Sam Måned siden
"26 is old" lol
Jensen Jewell
Jensen Jewell Måned siden
sabrina got that cake tho
Wanna Be Car Girl
Wanna Be Car Girl 27 dager siden
😂
Anthonie Talarico
Anthonie Talarico Måned siden
Lmao I’m the 22 year old with 2 kids 😂
Skip Hedgepath
Skip Hedgepath Måned siden
Enjoy the cars & the other content. Love the dogs.....I have 5 huskies. What an enjoyable handful.
Wanna Be Car Girl
Wanna Be Car Girl 27 dager siden
👏🏼
Oliver Anton Ødegård
Oliver Anton Ødegård Måned siden
Always❤️
Jr Vargas
Jr Vargas Måned siden
9:18 that moment you realize you should of kept the dogs at home
my friend
my friend Måned siden
Sabrina be clowning him 🤣
radiuum
radiuum Måned siden
TBH how can you start a family with her? You will have so many health problems because of her.... omg....
Khmaibuk Media
Khmaibuk Media Måned siden
your channel would change if you have kids lol but i'd still support watching your channel. ❤❤
jakes_lftdxj
jakes_lftdxj Måned siden
Golden retrievers are water dogs . They will run for water any chance they get . I miss my golden . R.I.P
Jj Martinez
Jj Martinez Måned siden
You take your time to have children
Pasan Weli
Pasan Weli Måned siden
what does she do for living? who care TJ financial decisions controlled by her. tj fucked
Chris Madison
Chris Madison Måned siden
You won’t be ready until it happens. That’s dude logic!!
TheGrandPrixGT00
TheGrandPrixGT00 Måned siden
I think this was hands down the funniest video Teej has made in literally a LONG ass time. Literally I was in tears so many times throughout this video. Poor Sabrina having to fish the Dogs out of the pool, one after another. It's like as if Kona falling in for the first time wasn't enough, but than he yeets it into the Hot Tub, and than Blue desides to yeet it. Omg I'm in so much pain right now from laughing soooooooooo hard. That was so funny "The dumb Dog that he is, forgot that he had just found out that that wasn't ground." I'm literally dying. Sabrina literally just one Dog after another, here's another soaking wet Dog for ya Teej... LOL. Omg such a great video.
Usaamah Adams
Usaamah Adams Måned siden
You Ready!!
Eduard Rymar
Eduard Rymar Måned siden
I got married when I was 29, so I understand you TJ .
LateLateCustoms
LateLateCustoms Måned siden
I Always stay till the end of the vlog 🙏❤
Aries Rose
Aries Rose Måned siden
dont rush the kids man, personally i want to travel the world and have as many experiences as possible before i decide to bring a little one into the world and be able to give them that same experience all over again
Mr Tiny
Mr Tiny Måned siden
Yea yea yea w gooot mr tufff guy ova hereee
ZackNasty
ZackNasty Måned siden
I dont think anyone is actually ready to for kids.
Donald Burkett
Donald Burkett Måned siden
“He forgot that he just found out that wasn’t ground” I spit my breakfast out lol sounds like me more than my dogs tho
Jake Crouch
Jake Crouch Måned siden
I’m 24 Have a buisness 3 dogs Cars house And 2 kids And honestly was the best thing that ever happened!
Kyan Pannowitz
Kyan Pannowitz Måned siden
👍
Ray Rainer
Ray Rainer Måned siden
I had twins at 20. 2 years later and here i am telling my gf no more
just_ manny25
just_ manny25 Måned siden
What the hell is Sabrina talking bout they his kids
Blake Bass
Blake Bass Måned siden
Just do it! Stop making excuses and pop that nutt bro! I’m 22 and have a 2 year old and it was the best thing that has ever happened in my life! If you don’t believe me go check out some of my videos on the channel!
DxCBuG
DxCBuG Måned siden
Teeg is is smart nit to get kids if you are in your early twenties. I'd say if you're 30 it might be Okay
Sammy Wittenberg
Sammy Wittenberg Måned siden
teaching my kid how to drive in my MKIV Supra
MilkManPictures
MilkManPictures Måned siden
42. No kids. Don't have them.
Brisk XD
Brisk XD Måned siden
I feel like the day TJ has kids is the day this channel dies lol.
LiLKinG1_200 wilson
LiLKinG1_200 wilson Måned siden
Don’t do it trust me don’t you think you are prepared for kids but you are not trust me my boy
ChillxBlacky
ChillxBlacky Måned siden
I don’t think he got what Sabrina was saying she was as right
ChillxBlacky
ChillxBlacky Måned siden
Man when TJ has a kid he gonna be so protective I love it
Edwin Alvarez
Edwin Alvarez Måned siden
Sabrina should just go find a new guy to make babies with
Mr. A4lexis_B8.5
Mr. A4lexis_B8.5 Måned siden
My mans stressing about the dogs imagine kids!!! He's gonna go bald😅😅
biro24
biro24 Måned siden
The ending 😎
Armando The gamer/12
Armando The gamer/12 Måned siden
I don’t want to have kids till I’m 27 or 28 🤣
Jack Channel
Jack Channel Måned siden
Yeah 30 when you start thinking about kids, 20s your party days
Turbo Foxbody
Turbo Foxbody Måned siden
I’m 25 I feel ya teej, not ready for a family
DarKisHereeTV
DarKisHereeTV Måned siden
You deserve all of it TJ and good luck to all your future and the ones arround you You are a big inspiration!!
Will Ferrell
Will Ferrell Måned siden
Ur gay
Adam Coronado
Adam Coronado Måned siden
Your right! Too young TJ! All men are immature and never grow up so that doesn't matter. . Plus my wife does everything for me and my son she is a saint becuse I can't make a grill cheese sandwhich either 😛 but, I'm a kick ass dad and can change a diaper and burp a baby with my eyes closed. The best part is the dad reflexes that you get. It's like a super power 💪🏾. All in time all in time! Enjoy your youth I waited til just before 30 to get married and my son was born when I just turned 31. Worked out perfect!!
Brian Starrss
Brian Starrss Måned siden
tj will be mature when he grows a mikey beard
Mitsubie Jose
Mitsubie Jose Måned siden
Honestly having kids at a young age is always 50/50 and by that I mean how much income the couple make. if they have a good income I’d def consider having a kid because being a young parent and being able to enjoy your kid and play with them is better then you waiting long and you being 45-50 and your kid turning 10 but then again that’s just my opinion I respect everyone else’s opinion because we all think differently
Luther Reigns
Luther Reigns Måned siden
I thought he was 23 but 26 hes not young like his girl is right.
THE VR E36 DRIFT
THE VR E36 DRIFT Måned siden
You guys are ready to have kids just you doing to much work and other things ....
MARTINJW25
MARTINJW25 Måned siden
That thumbnail be the way Sabrina be acting to TJ in bed
Ek9 Luis
Ek9 Luis Måned siden
Tj gets soo mad it’s ok learn from Sabrina and chill
Happy
Happy Måned siden
Tj got the hot tub before Adam lol nice
UCCRacing
UCCRacing Måned siden
Dogs in the pool really throw off the chemicals, bad. Not good for it honestly.
Anthony Ramirez
Anthony Ramirez Måned siden
You need a pool warmer.
Kevin Woodward
Kevin Woodward Måned siden
Are you afraid that u might forget your name.give us a break egotistical jerk
Lennon Green
Lennon Green Måned siden
Sabrina has no chill!! 🤣🤣🤣 “he’s not mature”
maddogg3415
maddogg3415 Måned siden
yes tj u are immature I grew up early im 41 now and my oldest kid is 20 and I enjoyed the fact that I had kids early because I'm still young enough to do things with my kids we have the same car passion and its so cool being able to wrench on cars together my son is 16 so I'm good I love it
Anthony Fennell
Anthony Fennell Måned siden
Some dogs just won't swim for some reason
Daniel Rojas
Daniel Rojas Måned siden
Way to young to have kids plus too many people on this planet as it is and in this country... plus dealing with her physical issues by cancer ... idk 🤷
Garrison936
Garrison936 Måned siden
I’m 26 and have been married for 2 years. My wife and I still aren’t ready. But we will definitely try to have our first before 30!
NoStyle Caleb
NoStyle Caleb Måned siden
Yeah but what happens if something happens tomorrow and you aren’t able to have that family anymore and then you have to live the rest of your life regretting never having that family with her
ironhyde83
ironhyde83 Måned siden
I know this is going to sound horrible but here goes. I had 3 kids before I was 23. I'm 37 now and I love my girls, and I wouldn't trade them for anything. But knowing what I know now. I would have waited.
O Devious
O Devious Måned siden
Im 35 with 4 kids lol my first kid i thought exactly as TJ but as soon as my first kid came out it wasnt so bad lol
Varo Stays Lit
Varo Stays Lit Måned siden
Dogs Can swim tee goose dont worry 😂👏
Luke Rodriguez
Luke Rodriguez Måned siden
I feel attacked, I’m 20 with 2 kids 😂
Coleton Burbridge
Coleton Burbridge Måned siden
Just imagine tj with kids 😂😂
Jeremy Duncan
Jeremy Duncan Måned siden
Pooch... you can be in that water! It’s cold! Also TJ, put a ring on Sabrina’s finger.....
Kyle Holyoke
Kyle Holyoke Måned siden
Imo have kids young to enjoy more of their lives before you are in theory too old to. I have 3 kids at 31 and it was the best decision of my life. But I do agree, it is not for everyone.
Kitterll Singleton
Kitterll Singleton Måned siden
Look TJ Hunt having a family is AWSOME when it happens it happens don’t rush it kids will come in due time🙏🏽🙏🏽
Rasel Aziz
Rasel Aziz Måned siden
Dogs in a hot tub? Call it hotdogs
the Gonz
the Gonz Måned siden
Her laugh is beautiful.
Mick Dees
Mick Dees Måned siden
You don't even know how to make grilled cheese 🤣 haha I'm here making your grilled cheese sandwich 😋 haha
DomincM3
DomincM3 Måned siden
Sabrina is right, it's about being mature which he isn't lmao
Joe Leal
Joe Leal Måned siden
Time to rearrange some guts
Mike Caulfield
Mike Caulfield Måned siden
Start young give them your good years.
TrollKings
TrollKings Måned siden
Dont forget to get the prenuptial agreement. that way you dont need to worry about it and just go for gold :)
Itz-joshh
Itz-joshh Måned siden
Ok u answered the kids question what about the marriage question 👀
Zuhan Kabeer
Zuhan Kabeer Måned siden
Dustin is just TJ but faster and more in the JDM Space!
ACS Vlogs
ACS Vlogs Måned siden
11:05
Cody Hilton
Cody Hilton Måned siden
Anyone know the name of the song at the start of the video?
merobot.
merobot. Måned siden
Nah, you’re not mature yet. Lol you even look like a kid tbh. It’s not an age thing brah. Take your time 👍🏼
TheDorfanator
TheDorfanator Måned siden
cant believe he thinks he is mature smh lol
Tyler Hickman
Tyler Hickman Måned siden
I'm 24 and still no kids so don't think your behind, focus on your career and relationships now while your young
Adam
Adam Måned siden
think its more mature to know you arent ready for children. good on ya
JJPRODUCTIONSable
JJPRODUCTIONSable Måned siden
Been watching since you guys were making videos in your guys parents garage crazy you got to here crazy to think
JJPRODUCTIONSable
JJPRODUCTIONSable Måned siden
Made dreams come true
Jeremy Robbins
Jeremy Robbins Måned siden
Only one choice in this world matters: 1) Will you build YOUR kingdom and serve yourself as you prop yourself up. 2) Will you serve God and submit to His Kingdom. Serving others than yourself. Get to know Jesus before it is too late.
KING of BATTLE
KING of BATTLE Måned siden
it's not a matter of maturity it's a matter of perspective, priorities, economic situation and values
EsperxEcho
EsperxEcho Måned siden
Anyone not gonna talk about TJ’s canon ball run 😳
angel benavides
angel benavides Måned siden
Sabrina is right it has everything to do with maturity, and your priorities Right now you dont want kids cause ur doing well financially with youtube. And having kids is a big responsibility that will kind of take you away from ur business(cars/youtube) but to be honest right now your age is a great time to have them at ur age think about it you dont want to be a older dad and not being able to be active and flexible with ur kids right now you have the energy to have fun with them and make memories
Connor McIntosh
Connor McIntosh Måned siden
Teej you gotta plan it out and propose get married then the kids will come later when you’re both ready
FULL TOUR OF MY CAR COLLECTION
44:24
Mask Enforcement Prank!
14:39
Danny Duncan
Ganger 3,1 mill
Flying RC Car
9:17
Dude Perfect
Ganger 9 mill
Disrespected Evo
1:00:54
Mighty Car Mods
Ganger 1,5 mill
WE HAVE REALLY GOOD NEWS
13:18
Tj Hunt
Ganger 300 k
Mask Enforcement Prank!
14:39
Danny Duncan
Ganger 3,1 mill
Flying RC Car
9:17
Dude Perfect
Ganger 9 mill
Bad boys drive smart cars
20:12
CboysTV
Ganger 392 k
$200 Radiator vs. $500 Radiator
19:38
Donut Media
Ganger 1,4 mill
The negativity.
9:03
Rob Dahm
Ganger 134 k